joi, 5 aprilie 2012

Recenzie 'Aleea Intunericului' de Rachel Caine

Titlu:Aleea Intunericului


Titlu original:Midnight Alley

An aparitie:2011

Nr. pagini:384

Editura:LEDA

NOTA:4/5

Puteti comanda cartea de AICI.(Libris)


Sumar:MORGANVILLE ESTE UN LOC ATAT DE DRAGUT IN CARE SA TRAIESTI...

... si în care sa mori, daca nu te deranjeaza genul acesta de lucruri!
Acum, Claire i-a jurat credinta Ameliei, cel mai puternic dintre vampirii din oras. Protectia pe care i-o asigura contractul cu Fondatoarea nu prea are darul sa-i linisteasca pe cei apropiati ei. Dintr-odata, oamenii încep sa moara pe capete si în moduri misterioase, cineva din trecutul ei revine în prezent, vanand-o, iar un stravechi vampir îi transmite înfioratoarea invitatie de a veni sa ia lectii particulare în locuinta sa izolata. In ce scop – Claire urmeaza sa descopere curand... ceea ce va da un nou si înspaimantator înteles termenului de „cursuri serale”.


Parerea mea: In aceasta a treia carte a seriei 'Vampirii din Morganville',Claire va face decizii importante,care ii vor influenta tot restul vietii.Afla cel mai adanc si intunecat secret al Morganvill-ului.Secret ce poate distruge intreg orasul daca cade in maini nepotrivite.Pentru a-si putea salva prietenii,protectorul,si toate persoanele la care tine,Claire este nevoie sa-si puna viata in pericol,lucrand cu un vampir dement ce o poate 'manca' in orice clipa.
Am iubit,pur si simplu,aceasta carte!Claire da dovada de multa intelepciune si inteligenta decat o adolescenta de 16 ani,si isi pune persoanele apropiate mai presus decat orice altceva,punandu-si viata in pericol doar pentru a ii stii in siguranta.Si da,finalul este unul lasat in aer,as always.Tot ce pot spune este ca sunt 'addicted',si ca am ajuns sa indragesc intreaga serie.

1 comentarii (+add yours?)

giorgiana spunea...

si mie mi-a placut mult volumul, imi place rau seria, atat cat am citit din ea(vol 1-4)

Trimiteți un comentariu