luni, 30 aprilie 2012

Free Four: Tobias Tells the Story (Divergent #1.1) by Veronica Roth

Pe 23 aprilie a aparut in strainatate varianta ebook a acestei carti, care cuprinde cateva secvente din Divergent din prisma lui Tobias/Four.Pentru a citi povestioara click aici.Enjoy si sper sa-mi spuneti ce parere v-a facut,eu inca n-am terminat Divergent, mai am vreo 100 de pagini. :)

2 comentarii (+add yours?)

Larisa spunea...

Mi-a placut sa citesc si perspectiva lui Four, cum a zis cineva, se poate scrie o alta carte numai din perspectiva lui. Abia astept sa apara Insurgent si la noi, azi s-a lansat peste hotare. Spor la citit :)

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Daaa <3 Sper sa apara si la noi povestioara.
Am citit Divergent vara asta si a devenit favorita mea :)

Trimiteți un comentariu