miercuri, 28 martie 2012

Recenzie 'Balul fetelor moarte' Rachel Caine

Titlu:Balul fetelor moarte


Titlu original:The Dead Girls' Dance

Autor:Rachel Caine

An aparatie:2010

Nr. pagini:384

Editura:Leda


NOTA: 4/5

O puteti comanda de aici (Libris).

Sumar:Bine ati venit in Morganville, Texas!
Nu ramaneti pe afara dupa ce se lasa intunericul…

Claire Danvers nu duce lipsa de provocari… cum ar fi viata printre creaturile noptii. Partea buna este ca are un strasnic vecin de camera (care are obiceiul sa dispara odata cu rasaritul soarelui) si un nou iubit (care are talentul de a da vesnic de necazuri).
Între timp, o fratie isi organizeaza anualul Bal al Fetelor Moarte si – surpriza! – Claire si prietena ei Eve, proscrisa ca si ea, sunt invitate. Fetele se duc la petrecere, sperand sa gaseasca acolo ajutorul de care au nevoie pentru salvarea lui Shane. Dar cand afla adevaratul motiv al invitatiei, intregul iad se dezlantuie, fiindca de data aceasta viii si mortii deopotriva sunt gata sa sfasie cortina noptii.

„Daca Rachel Caine nu este pe lista dumneavoastra de cumparaturi obligatorii, treceti-o imediat, fara ezitare!” – The Eternal Night


Parerea mea: Am inceput 'Balul fetelor moarte' imediat dupa ce am terminat 'Casa de sticla',si am citit-o in cam vreo 3 ore.A fost atat de usor sa ma 'intorc' inapoi in Morganville,mai ales ca actiunea incepe exact cu secventa cu care se termina prima carte, incat nu m-am putut opri din citit. :)
Se intampla atat de multe in Morganville intr-un timp atat de scurt!Sau cel putin,lui Claire i se intampla o groaza de chestii.Actiunea devine din ce in ce mai alerta,iar personajele devin ce in ce mai interesante.Eu personal,am ajuns sa le iubesc. :D Lucrurile stau simplu in Morganville;nu iesi afara dupa lasarea intunericului,dar daca totusi o faci,nu iesi singur.Desigur,asta daca nu esti Claire Danvers si vrei sa-ti semnezi sentinta la moarte. 
Desi am spus ca-mi plac enorm de mult personajele din aceasta carte,pe tatal lui Shane l-am urat instantaneu.Omul e o prezenta negativa asupra lui Shane,care dupa parerea mea este unul dintre cele mai complexe personaje din serie si care pentru mine a fost absolut 'delicios' :), si le face numai belele celor patru prieteni.Inteleg ca vrea sa-si razbune fiica,insa nu cred ca are ce-i trebuie pentru Morganville.So yeah,l-am urat pe tip.
Mi-au placut povestile de dragoste din aceasta carte,care nu acapareaza actiunea in totalitate, felul in care prieteniile se dezvolta, noile personaje aparute,exceptie facand Frank Collins.Actiunea este foarte alerta,iar Caine chiar stie cum sa te tina ca pe ace in timp ce citesti.
Acest al doilea volum al seriei 'Vampirii din Morganville' are o multime de surprize pregatite care o sa va lase fara rasuflare,iar seria nu face decat sa devina din ce in ce mai buna,devenind un amestesc ametitor de drama,rasturnari de situati,romantism si multe,multe altele!
  

0 comentarii (+add yours?)

Trimiteți un comentariu