miercuri, 14 martie 2012

Leapsa

Leapsa a fost data fetelor de la 'Love for Books' si a fost un ordin ca leapsa sa mearga la toti cei care au vazut postarea,deci ne-am confromat! :)) Here it goes :

1. Scrie 3 lucruri pe care stii sigur ca le vei face maine.

-o sa pic probabil testul la mate
-o sa ma uit la ultimul episod din Pretty Little Liars
-o sa citesc

  2.Scrie 3 dorinte care nu ti s-au indeplinit inca.

-n-am fost niciodata in Anglia
-nu sunt un vanator de fantome
-n-am nici un autograf de la Misha Collins/Ian Somerhalder/Jensen Ackles (inca! :)) )


3.Scrie primul cuvant care iti vine in minte.


-Twitter


4.Ce auzi in acest moment?

-Melodia 'Take my hand' de la Simple Plan :D 

 5.Daca ai putea pleca in vacanta cu orice scriitor/scriitoare,pe cine ai lua cu tine?

-Pai,aici sunt mai multe variante,insa cred oscilez undeva intre Emily Bronte,Virginia Wolf,Richelle Mead si J.L. Smith. :D Ah,si-as baga-o si pe Rachel Caine.Nu pot sa aleg,da? :))

  6.Care e cea mai iesita din comun activitate a ta ?

-Well,fac de vre-un an planuri cu o prietena de un roadtrip in State,intr-o Impala '67,strabatand tara in lung si-n lat dupa 'ciudatenii'-fantome,demoni,etc.Mda,stiu ce va inchipuiti,dar hey,nu ma judecati prea dur :)) Mi-am jurat ca o sa fac chestia asta candva.


7.De cine te-ai speria : stafia lui Michael Jackson sau de Britney Spears tunsa la chelie?

-MJ?Please.Cat despre Britney...x_x.


 8.Scrie ceva de incheiere...

-Va doresc tuturor o saptamana (cat a mai ramas din ea) cand mai buna!Eu sigur o sa am nevoie de tot norocul din lume pentru a scapa cu bine din avalansa de teste/ascultari/teme zilnice pentru scoala!Bye! :)

Leapsa merge mai departe oricui o vrea..

1 comentarii (+add yours?)

Diana spunea...

Dorinta nr 3 autograf de la Ian Somerhalder...aia vreau sa se indeplineasca:X

Trimiteți un comentariu